Kundeservice

Levering
Når din ordre er modtaget og betalt, sendes din(e) vare(r) indenfor senest 2 hverdage, men vi bestræber os på at sende varen samme dag. Pakken leveres gratis med Post Danmark til danske adresser. Vi oplyser altid lagerstatus på vores varer, dette kan ses under bestilling.
Privatliv og sikkerhed
Når du benytter vores side kan du være sikker på at du opnår den bedste sikkerhed, det gælder både under betaling og når du klikker rundt på vores side. Vi bruger ingen af dine personlige oplysninger til spam, videresalg eller andet misbrug. Kort sagt, hos os er du i sikre hænder.
Returret og ombytning
Du har 14 dages fortrydelsesret når du handler hos os, dvs. du kan levere varen tilbage hvis du ikke syntes den lever op til dine forventninger. Varen skal tilbagesendes i original emballage og i samme stand som du modtog den.
Modtager du en vare der er defekt, mailer du til os om problemet og vi kontakter dig. Vi kan enten klare problemet via telefonen eller også sender du varen retur og vi reparere eller bytter den til en tilsvarende vare, uden beregning og omkostninger for dig.
Vil du benytte dig af din returret, skal du først informere os, før du sender varen retur til vores adresse. Vi modtager kun pakker ved  forudgående aftale. Når du returnerer en vare, pga. du har fortrudt købet, betaler du selv fragtomkostningerne. Der er ikke fortrydelsesret på opsætning samt simkort refunderes ikke, da det er en brudt vare, og du skal derfor ikke sende dette med retur.
Bestilling
Hvis du opretter en konto hos os, kan du til enhver tid logge ind på shoppen og følge din bestilling, og se nuværende status på ordren. Det er ikke nødvendig at oprette en konto, men det anbefaler vi, da du dermed kan følge med i nyheder og hurtig ekspedition ved nye bestillinger. Du kan oprette en konto samtidig med din bestilling, men du kan også vælge at oprette uden at bestille, og først bestille senere.
Betaling og sikkerhed
Vi benytter kun de mest anerkendte og sikreste betalingsformidlere, du kan derfor du være helt tryg ved at bruge dit kort når du handler med os. Vi bruger Stripe til kortbetaling. Dine kortoplysninger kan derfor ikke misbruges, da der anvendes den mest sikre kryptering alle steder, og dine kortoplysninger gemmes ikke hos Smartgps.dk. Det er også muligt at betale via bankoverførsel. Kontant betaling, kun ved fremmøde på vores adresse.
Support & Reparation
Alle vores varer leveres med 100% gratis support.
Har du brug for hjælp, kan du kigge forbi vores Support Center, og finder du ikke svaret der, kan du sende en mail til:
 
support@smartgps.dk eller via vores kontakt side.
Vi yder ikke telefonisk support, da det ofte er bedre at kunne vedhæfte filer og skrive svar da det ofte er kommandoer der skal skrives helt nøjagtigt.Vi svarer på email henvendelser hurtigst muligt, og hele døgnet. Du kan forvente svar senest 12 timer efter din henvendelse, hele ugen, også weekend. SmartGPS.dk ønsker at have den bedst mulige support, og tilfredse kunder der vender tilbage igen, derfor prioriteres henvendelser højt.
Når du skriver til vores support, oprettes der automatisk en sag du kan følge på din kunde side, og du får også mail ved hvert svar, samtidig får vi automatisk dit produkt vist, så vi kan yde den bedste support i netop dit tilfælde.
Vi kan desværre kun yde support på produkter købt hos os, du bedes derfor oplyse dit ordrenummer ved henvendelser. Før du sender en vare til vores værksted, skal du først kontakte os på email for aftale, vi modtaget ikke pakker sendt uopfordret!
Salg
Har du spørgsmål til bestillinger eller produkter før køb.
Kontakt kundeservice her:
Firmaoplysninger:
SmartGPS.dk
Hyvildparken 13.2 tv
7330  Brande
Telefon: 6960 9800
Cvr. nr: DK32149553
kontakt@smartgps.dk

Udvalgte Produkter